1.11.06

Poques hores x participar en el concurs “guanyar el sopar de sa-palomera.”


Quants escons obtindrà avui ERC?


Recordatori pels lectors de sa-palomera

Encara hi sou a temps de participar en el sorteig d’un sopar per dues persones a un dels millors restaurants de les comarques de Girona. A qui encerti els nombre d’escons que obtindrà ERC (sorteig entre els encertant) a Catalunya, amb l’enquesta del CIS el guanyador estarà per sobre dels 23, paraula de sa-palomera.
Tothom que vulgui participar té temps fins avui a les vuit del vespre de remetre un correu a sa-palomera@hotmail.com (un x correu electrònic) o un comentari a la pagina web (en aquest cas cal deixar el correu electrònic). No us ho perdeu, el sopar val la pena, paraula de sa-palomera.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

anirem a sopar però abans votarem a ERC,que obtindra 26 diputats.

sort i aprofitem fins al final. endavant sa-palomera-

Oriol de Mollerussa ha dit...

Jo dic que n'obtindrà 20.

Anònim ha dit...

Per participar al sopar és necessari enviar un correu electrònic amb les vostres dades a sa-palomera@hotmail.com.
sinò el sorteig no ser'a vàlid

Anònim ha dit...

La meva aposta són 21.

No em va bé anar a sopar. Per tant deixo el vot anònim.

Salut!

Anònim ha dit...

sondeig a peu d'urna

CiU 48-49
Psc 39-40
ERC 23-24
PP 13-14
IC 9-10

Anònim ha dit...

26 per ERC :
1 + per Girona (per davant del PSOE-PSC)
1 + per Tarragona (per la defensa de les Terres de l'Ebre davant el Plan Hidrológico del PP i CIU)
1 + per Barcelona (de la gent del PSC que no és del PSOE)

Anònim ha dit...

ERC aconseguirà 18 diputats.

Adreça: chusomix@hotmail.com

Anònim ha dit...

25 dip.
serem la sorpesa

Anònim ha dit...

En tindrà 14, no no en tindrà 13.

Anònim ha dit...

Gràcies als votants d'esquerra, el guanyador sembla que seré jo!!!
jualgarcia@hotmail.com .
salut i 21!

Jo no vaig enviar el mail, però ho vaig deixar fa dies al fòrum com deieu. Si no en voleu donar el sopar, que agafeu mal de panxa!
(es pot veure aquí )http://www.blogger.com/comment.g?blogID=27340141&postID=116220948089048916